ESL i Onet będą wspólnie popularyzować esport
Polski oddział firmy esportowej ESL rozpoczął współpracę z Onetem oraz innymi serwisami z Grupy Onet-RAS Polska. Dzięki porozumieniu, obie strony będą popularyzować esport w Polsce.
Na mocy zawartego porozumienia w serwisie Esportmania.pl oraz w innych serwisach Grupy Onet-RAS Polska, użytkownicy znajdą dostęp do wybranych treści ESL. Treści esportowe przygotowywane przez ekspertów Onetu znajdą się zaś w serwisach internetowych ESL.
- Wierzymy, że wspólnie z Grupą Onet-RAS Polska, będziemy w stanie dostarczyć istniejącej grupie fanów esportu wartościowe, ekskluzywne treści, a z drugiej strony zainteresować tą gałęzią rozrywki szeroką grupę użytkowników Onetu, którzy z esportem nie mieli wcześniej do czynienia – komentuje Aleksander Szlachetko, dyrektor zarządzający ESL Polska.
Onet zostanie także partnerem medialnym ESL i będzie relacjonować m.in. ESL Mistrzostwa Polski, których finał odbędzie się podczas tegorocznych targów Poznań Game Arena.
- ESL jako największa na świecie organizacja esportowa to świetny partner, który wesprze nas merytorycznie i pozwoli na tworzenie jeszcze ciekawszych treści kierowanych do naszych użytkowników – mówi Marcin Hajek, head of esport w Grupie Onet-RAS Polska.
Według badania Gemius/PBI w czerwcu br. Onet zanotował 17,36 mln realnych użytkowników i 1,59 mld odsłon, a wszystkie strony Grupy Onet-RAS Polska - 20,78 mln użytkowników i 2,58 mld odsłon.
Dołącz do dyskusji: ESL i Onet będą wspólnie popularyzować esport