Euro RSCG Marketing House: narzędzie wspomagające zarządzanie akcjami samplingowymi
Agencja Euro RSCG Marketing House opracowała narzędzia wspomagające koordynację akcji promocyjnych w terenie.
System oferuje zarządzanie akcjami samplingowymi na etapie ich przeprowadzania, jak również zbieranie danych niezbędnych do analizy efektywności i planowania podobnych działań w przyszłości.
Jest to autorski system wykorzystujący technologię SMS i aplikację WWW. Za pomocą krótkich wiadomości tekstowych ekipy samplingowe mają możliwość przesyłania raportów na temat statusu swojej pracy. Bieżący dostęp do informacji dotyczący czasu oraz jakości pracy daje poczucie kontroli nad sytuacją osobom odpowiedzialnym za przeprowadzenie promocji – podano w komunikacie.
Wymiana informacji odbywa się w czasie rzeczywistym. Rozszerzeniem systemu SMS jest aplikacja na stronie WWW, w której osoby zaangażowane w projekt promocyjny, przy pomocy zdjęć dokumentują przebieg poszczególnych akcji samplingowych.
Dołącz do dyskusji: Euro RSCG Marketing House: narzędzie wspomagające zarządzanie akcjami samplingowymi