Europejski Fundusz Leasingowy reklamuje „leasing dobrze rozegrany”
Pod hasłem „Leasing dobrze rozegrany” ruszyła kampania reklamowa Europejskiego Funduszu Leasingowego. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencja Artegence i dom mediowy OMG.
W nowej kampanii Europejskiego Funduszu Leasingowego reklamowane są wybrane usługi z jego oferty: ubezpieczenie OC/AC (tańsze nawet do 30 proc. z gwarancją stałej ceny przez cały okres umowy), karta paliwowa z rabatem 15 groszy na litrze, ubezpieczenie GAP oraz pakiet powypadkowej opieki medycznej Casco Medi gratis.
Reklamy podkreślają też korzyści wynikające z leasingu swobodnego, który w ofercie EFL pojawił się wiosną br.
Akcja jest prowadzona w internecie, obejmując e-mailingi oraz reklamy w sieciach afiliacyjnych i wyszukiwarkach. Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada agencja Artegence, a za zakup mediów - dom mediowy OMG.
Dołącz do dyskusji: Europejski Fundusz Leasingowy reklamuje „leasing dobrze rozegrany”
zapobiegac wypadkom drogowym, z Marylin Monroe,buahahaha. To jest reklama
drogowki przydroznej, lesniej i parkingowej i maly pornos na ostro nawet. Skandal.