PR Hub dla Europejskiego Stowarzyszenia Soków Owocowych także w social media
Agencja PR Hub poszerzyła obsługę Europejskiego Stowarzyszenia Soków Owocowych (AIJN) o komunikację w mediach społecznościowych.
Działania zespołu PR Hub obejmują prowadzenie kanałów w social mediach. Rozpoczynające się aktywności są uzupełnieniem realizowanej dla Stowarzyszenia ogólnoeuropejskiej inicjatywy Fruit Juice Matters skierowanej do interesariuszy i liderów opinii z dziedziny żywienia i zdrowia człowieka. PR Hub ściśle współpracuje z ekspertami z opiniotwórczych ośrodków badawczych i naukowyh, jak Instytut Żywności i Żywienia, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji SGGW, Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego, czy Polskie Towarzystwo Pediatryczne.
Za działania odpowiada zespół kierowany przez Martę Radomską, account managera.
Strony nie zdradzają szczegółów popisanej umowy.
Europejskie Stowarzyszenie Soków Owocowych jest organizacją non-profit promującą interesy i produkty branży soków owocowych w Europie.
Dołącz do dyskusji: PR Hub dla Europejskiego Stowarzyszenia Soków Owocowych także w social media