SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Eurosport zmieni logo na igrzyska olimpijskie w Pjongczangu

Stacja Eurosport zaprezentowała logo i identyfikację wizualną marki na Zimowe Igrzyska Olimpijskie 2018 w Pjongczangu.

Discovery Communications jest właścicielem wyłącznych praw telewizyjnych i multimedialnych do transmisji igrzysk olimpijskich (organizowanych w latach 2018-2024) na terytorium 50 krajów Europy (oprócz Francji w latach 2018-2020 oraz Rosji). Koncern zapowiada najszerszy w historii dostęp do igrzysk za pośrednictwem rekordowej liczby platform.

Eurosport zaprezentował swoje logo na Zimowe Igrzyska Olimpijskie 2018 w Pjongczang. Projekt łączy obecne logo Eurosportu i igrzysk w Pjongczang, pod którymi zostały umieszczone koła olimpijskie. Nad trzema symbolami widnieje kontur pasma górskiego, a tło swoim kształtem nawiązuje do kół olimpijskich.

Logo będzie widoczne na wszystkich urządzeniach i platformach Eurosportu w okresie przygotowań do igrzysk i podczas samej imprezy.

- Jako właściciel wyłącznych praw do igrzysk olimpijskich w Europie i partner najważniejszego wydarzenia sportowego na świecie chcemy, aby Eurosport był w jak największym stopniu kojarzony jako miejsce, gdzie bije serce igrzysk olimpijskich. Nowa identyfikacja wizualna wyraża ducha Korei Południowej i mamy nadzieję, że dla kibiców szybko zostanie symbolem naszej oferty programowej na Pjongczang 2018 - mówi Peter Hutton, CEO Eurosport.

Podczas najbliższych zimowych igrzysk olimpijskich Eurosport pokaże ponad 100 eventów na żywo i na życzenie, udostępniając relacje na wszystkich urządzeniach. Kibice będą mogli dzielić się wrażeniami na należących do Eurosportu stronach internetowych (w tym Eurosport.com) i platformach społecznościowych.

Przypomnijmy, że koncern Discovery Communications przedstawił nową ofertę współpracy z operatorami telefonii komórkowej w charakterze ekskluzywnych partnerów igrzysk olimpijskich. Operatorzy będą mogli zyskać status „Oficjalnego Nadawcy Mobilnego”.

Udział Eurosportu 1 w lutym 2017 roku wyniósł 0,74 proc. (wzrost o 15,63 proc.), a Eurosportu 2 - 0,31 proc. (wzrost o 34,78 proc.).

Dołącz do dyskusji: Eurosport zmieni logo na igrzyska olimpijskie w Pjongczangu

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
xyz
Co to za nowo mowa przecież tych nazw się nie odmienia, ciągle słyszę u komentatorów: "w Pjongczangu", "w Vikersundzie", w"Oslu" przecież tych nazw się nie odmienia powinno się mówić w Pjongczang, w Vikersund, w Oslo komentatorzy litości.
0 0
odpowiedź
User
Grafik
Tragedia
0 0
odpowiedź
User
Grafik 2
Tragedia 2
0 0
odpowiedź