Euvic Media i Fabryka Komunikacji Społecznej wygrały przetarg Centrum e-Zdrowia
Konsorcjum agencji Fabryka Komunikacji Społecznej i Euvic Media wygrało przetarg Centrum e-Zdrowia - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Zajmie się kampanią edukacyjną na temat usług e-zdrowia w internecie.
Przetarg dotyczył realizacji kampanii edukacyjnej na temat usług e-zdrowia w internecie, na portalach wysokozasięgowych i serwisach tematycznych.
Wpłynęło w nim 5 ofert, od: agencji reklamowej dsk (z ceną 1,08 mln zł), Fabryki Marketingu (1,3 mln zł), konsorcjum Mastermind Media i Rafała Śląskiego (1,2 mln zł) oraz konsorcjum Fabryki Komunikacji Społecznej i Euvic Media (1,28 mln zł).
Centrum e-Zdrowia do współpracy wybrało konsorcjum agencji Fabryka Komunikacji Społecznej i Euvic Media.
Agencje te będą odpowiedzialne m.in. za przygotowanie koncepcji realizacji kampanii: strategii, kreacji, kosztorysu i harmonogramu, produkcję materiałów niezbędnych do jej realizacji, jej przeprowadzenie.
W kampanii promowane będą m.in. Internetowe Konto Pacjenta (IKP), aplikacja mojeIKP i powiązane z nim e-usługi systemu e-zdrowia.
Kampania ma zostać zrealizowana najpóźniej do grudnia br.
Dołącz do dyskusji: Euvic Media i Fabryka Komunikacji Społecznej wygrały przetarg Centrum e-Zdrowia