Ewa Kozłowska wprowadza zmiany w biurze reklamy Wydawnictwa Bauer
Ewa Kozłowska, nowa dyrektor biura reklamy Wydawnictwa Bauer, wprowadza zmiany w strukturze działu. Jej nową zastępczynią jest Magdalena Rzepnicka-Wyglądała, a nowym szefem segmentu pism luksusowych od sierpnia zostanie Bożena Tyborowska.
Magdalena Rzepnicka-Wyglądała (na zdjęciu poniżej) będzie odpowiadała za sprzedaż projektów prasowych w zakresie całego portfolio spółki. Podlegać będzie jej nowo utworzony dział menedżerów branż, odpowiedzialnych za prasowe projekty specjalne.
Za branżę kosmetyczną odpowiadać w nim będzie Katarzyna Zatyka, z klientami branży FMCG będzie współpracowała Marzena Markowska, zaś projektami farmaceutycznymi zajmie się Paulina Sęktas.
Rzepnicka-Wyglądała od 2006 roku związana jest z Wydawnictwem Bauer, ostatnio pracowała na stanowisku dyrektora działu promocji sprzedaży i marketingu (nadal ma sprawować kompetencje przypisane tej funkcji).
Zajmowane dotąd przez Ewę Kozłowską stanowisko dyrektora segmentu pism luksusowych obejmie od sierpnia br. Bożena Tyborowska, która dotychczas pracowała w Wydawnictwie Zwierciadło jako advertising director. Tyborowska wcześniej związana była z domami mediowymi Starcom, Star Media i Media Direction. W Bauerze będzie odpowiadała za sprzedaż powierzchni reklamowej w magazynach „Twój Styl”, „Pani” i „Show”. Podlegać jej będzie 8-osobowy zespół sprzedaży.
Witold Trzciński i Jarosław Machocki nie będą już zastępcami dyrektora biura reklamy spółki, ale nadal będą dyrektorami segmentów, Trzciński - pism telewizyjnych, a Machocki - pism kobiecych. Nie zmieniają się też szefowie segmentów młodzieżowego (Tatiana Stelmachow), komputerowego (Lidia Ukleja) i motoryzacyjnego (Marcin Warych).
Dołącz do dyskusji: Ewa Kozłowska wprowadza zmiany w biurze reklamy Wydawnictwa Bauer
Te kobiety mają klasę. Są świadome swojej dojrzałości zawodowej i są spełnione życiowo więc to bardzo dobrze wróży Bauerowi na ciężkie czasy.
Bardzo dobra decyzja... zamiast karierowiczów a la Kutak lub Gudo nareszcie w Bauerze zagościły osoby, które są ze wszech miar predestynowane do stanowisk menadżerskich. Za chwilę Bauer zabierze Marquardowi Joya i Cosmo i będzie autentycznym, jeszcze silniejszym hegemonem na rynku prasy kobiecej. W trudnych czasach chyba tylko Bauer ma szansę na przetrwanie.
Gratulacje dla pań za mądre decyzje.