Ewa Skrzypek head of SEM w SalesTube
Ewa Skrzypek objęła stanowisko head of SEM w agencji SalesTube. Będzie odpowiedzialna za koordynację pracy w blisko 50-osobowym zespole, automatyzację procesów, rozwój kompetencji technologicznych i rozbudowę oferty spółki w obszarze SEM.
Skrzypek będzie odpowiadała za rozwój zespołu, automatyzację i optymalizację procesów.
- Powierzenie jej stanowiska head of SEM jest wynikiem najlepszego wśród kandydatów zrozumienia potrzeb tak dużego zespołu, jakim jest aktualnie dział SEMowy. Jej strategiczne podejście do planowania i wdrażania zmian, poprzedzone zawsze analizą codziennych wyzwań, będzie nieocenioną pomocą przy realizacji naszych kluczowych zadań - mówi Magdalena Pobikrowska, head of Biddable Media w SalesTube.
Skrzypek w SalesTube od 2019 roku
Ewa Skrzypek dołączyła do SalesTube w 2019 roku jako senior SEM manager. Karierę w branży zaczynała w 2007 w agencji marketingowej, żeby następnie przejść na stronę klienta i zajmować się szerszym zakresem reklamy digitalowej - również afiliacją, FB i innych sieci PPC. Prowadziła kampanie na kilkudziesięciu rynkach europejskich i azjatyckich.
W GroupM zarządzała 12-osobowym zespołem i w ciągu 6 lat współpracowała z takimi klientami jak Nivea, Biedronka, Leroy Merlin, Alior Bank, Huawei Nest Bank, Citi Bank, AVON, Orlen, PKP Intercity, USP Zdrowie czy Wittchen.
Ukończyła Psychologię Kliniczną na SWPS w Warszawie ze specjalizacjami Psychologia Zachowań Konsumenckich oraz Marketing i Reklama.
Ewa Skrzypek będzie raportować do Magdaleny Pobikrowskiej, head of Biddable Media.
Dołącz do dyskusji: Ewa Skrzypek head of SEM w SalesTube