Ewa Sulewska head of content w Dziadku do orzechów
Ewa Sulewska, do tej pory content managerka w agencji reklamowej Dziadek do orzechów, awansowała na stanowisko head of content.
Ewa Sulewska jest związana z Dziadkiem od orzechów od 2020 roku i do tej pory odpowiadała za przygotowanie treści dla największych polskich i światowych brandów, takich jak Lajkonik, Netflix, Coccolino, Porta, Ben&Jerry’s, Góralki czy Tarczyn.
Swoją karierę zaczynała w krakowskiej agencji Click Community w roli social media specialist, a następne pracowała w RIOT digital product studio, jako content designer.
- Awans Ewy jest naturalnym efektem jej wytężonej pracy w 2022 roku, w którym Ewa poprowadziła samodzielnie kilka bardzo udanych projektów. Co dla nas bardzo ważne, Ewa jest wspaniałą team playerką, z którą po prostu chce się współpracować. W agencji pokazuje nam na co dzień wszechstronność. Nie boi się nowych wyzwań i zawsze wychodzi z nich z tarczą. Ewa - jeszcze raz gratulacje, w pełni zasłużone - mówi Albert Stęclik, planning director i founding partner w agencji Dziadek do orzechów.
Dołącz do dyskusji: Ewa Sulewska head of content w Dziadku do orzechów