Ezviz postawił na Grupę FLPR
Grupa FLPR rozpoczyna współpracę z dostawcą systemów monitoringu - marką Ezviz.
Agencja odpowiadać będzie za szeroki zakres działań - od wprowadzenia marki na rynek polski, przez media i social media relations, po organizację konferencji prasowych i akcji specjalnych.
Główny nacisk położony zostanie na działania związane z promocją kamerek sportowych oraz produktów z serii „smart home”.
Za koordynację działań ze strony agencji odpowiadać będzie zespół kierowany przez Annę Niewiadomą. Klient wybrał agencję w konkursie ofert.
Strony nie zdradzają na jaki okres zawarto umowę.
Ezviz (od ang. easy vision) to stworzona w 2012 roku marka biznesowa grupy Hikvision, która obecnie zajmuje pozycję lidera w swojej branży. Jej udział w światowym rynku kamer przemysłowych wynosi 19,5%, a w 2017 roku firma osiągnęła przychód w wysokości 100 milionów dolarów. Dostawca oferuje m.in.: kamery sportowe, alarmy bezprzewodowe, kamery WiFi Cloud i inne sprzęty do monitoringu.
Dołącz do dyskusji: Ezviz postawił na Grupę FLPR