Fabryka Komunikacji Społecznej za 2,4 mln zł przygotuje kampanię GIS o uzależnieniach
Fabryka Komunikacji Społecznej wygrała przetarg Głównego Inspektoratu Sanitarnego na przygotowanie i realizację ogólnopolskiej kampanii na temat uzależnień. Wartość kontraktu wynosi ponad 2,4 mln zł.
Przetarg Głównego Inspektoratu Sanitarnego dotyczył opracowania i realizacji ogólnopolskiej kampanii edukacyjno-informacyjnej na temat wpływu uzależnień na życie człowieka. Jej celem ma być upowszechnianie zdrowego trybu życia, wolnego od nałogu jako postawy społecznie pożądanej.
Kampania ma obejmować emisję spotów wideo, aktywności w internecie, działania public relations. Zaplanowano ją na okres od momentu zawarcia umowy z wybraną agencją do marca 2017 roku.
Przetarg rozpoczęto w lipcu br. Fabryka Komunikacji Społecznej pokonała w nim dziewięciu konkurentów: Infinity Media, Agorę, Ecorys Polska, Althermedia oraz pięć konsorcjów złożonych z firm: Mastermind Media i John Pitcher, MCP Publica i The Digitals, Marketing&Communications Consultants i Media On, Grupa Eskadra i ClickAd Interactive oraz .bringMore advertising i Profile.
Wartość umowy zawartej pomiędzy GIS a Fabryką Komunikacji Społecznej wynosi 2,42 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Fabryka Komunikacji Społecznej za 2,4 mln zł przygotuje kampanię GIS o uzależnieniach