SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Fabryka Marketingu zajmie się kampanią promującą czytelnictwo i biblioteki

Fabryka Marketingu wygrała przetarg Narodowego Centrum Kultury na kompleksową realizację kampanii promującej czytelnictwo i biblioteki - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. 

fot. Shutterstock.com fot. Shutterstock.com

Zaplanowana przez NCK kampania ma obejmować nośniki reklamy zewnęrznej, internet i mailing, prasę i portale internetowe oraz kino. 

Zgłosiły się do niego 4 agencje: Sigma Bis (zaproponowała cenę 497,7 tys. zł), Euvic Media (890 tys. zł), Spire (732,1 tys. zł) i Fabryka Marketingu (360,8 tys. zł).

NCK do współpracy wybrało Fabrykę Marketingu. 

Głównym celem kampanii jest zmiana nastawienia wobec czytelnictwa i bibliotek, wzmacnianie postawy proczytelniczej i wizerunku bibliotek jako nowoczesnych miejsc, otwartych na potrzeby różnych odbiorców.

Działania reklamowe mają objąć całą Polskę, z uwzględnieniem miast do 200 tys. mieszkańców. Będzie skierowana m.in. do studentów, osób aktywnych zawodowo, seniorów, bibliotekarzy, rodzin z dziećmi. 

Dołącz do dyskusji: Fabryka Marketingu zajmie się kampanią promującą czytelnictwo i biblioteki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl