Facebook: czterokrotny wzrost liczby reklamodawców
Ponad czterokrotnie od początku 2009 roku zwiększyła się liczba reklamodawców promujących się na stronach serwisu społecznościowego Facebook.
Jak podaje BusinessWeek, powołując się na e-mailowe oświadczenie władz Facebooka, od roku 2008 portal dwukrotnie zwiększył także liczbę zatrudnianych sprzedawców.
Cały czas Facebook otwiera też nowe biura na świecie, które obsługują rosnącą liczbę klientów reklamowych.
Wśród reklamodawców promujących się na stronach mającego ponad 500 milionów użytkowników portalu są m.in. Procter & Gamble Co., Toys “R” Us Inc. i Virgin America Inc.
Z ostatnich danych firmy badawczej comScore wynika też, że na stronach Facebooka wyświetlanych jest więcej banerów reklamowych niż w jakimkolwiek innym serwisie. W I kwartale bieżącego roku amerykańskim internautom wyświetliło się w sieci w sumie 1,1 biliona graficznych reklam, z czego 176,3 miliona (16,2 proc. rynku) na Facebooku, który w tyle zostawił Yahoo! i Microsoft.
Dołącz do dyskusji: Facebook: czterokrotny wzrost liczby reklamodawców