"Fakty" i "Uwaga! Koronawirus" z najwyższymi cenami reklam w TVN
TVN Media w ofercie reklamowej na luty najwyżej wyceniło reklamy przy niedzielnej emisji "Faktów" oraz przy pokazywanym w dni powszednie tuż po serwisie informacyjnym programie "Uwaga! Koronawirus".
64,2 tys. zł trzeba zapłacić za 30-sek. emitowany tuż przy niedzielnym wydaniu "Faktów". W dni powszednie cena jest niższa i wynosi 48,2 tys.zł.
Na 54,1 tys. zł wyceniono z kolei reklamę przy emitowanym w dni robocze zaraz po "Faktach" programie "Uwaga! Koronawirus".
Reklamodawcy zainteresowani obecnością w bloku przy serwisie sportowym zapłacą 48,8 tys.zł przy emisji w dni powszednie i 53 tys. zł w niedziele, zaś ci chcący się pojawić w bloku przy prognozie pogody - odpowiednio 48,2 tys.zł i 49 tys.zł.
Reklama przy serialu "Na Wspólnej" kosztuje 44,8 tys.zł, przy "Milionerach" - 39,4 tys. zł, a przy powtórkach "Kuchennych rewolucji" - 47,7 tys.zł.
9 lutego TVN pokaże galę "Bestsellery Empiku 2020" - spot przy niej kosztuje 31,1 tys.zł.
Od poniedziałku o g.17 zacznie się emisja nowego paradokumentu "Lab" - reklamę przy nim wyceniono na 17,1 tys.zł.
16 lutego o g. 21.40 rusza serial "Chyłka-Rewizja" -cena spotu przy nim wynosi 31 tys. zł. Od 17 lutego br. zaczyna się emisja "Tajemnicy zawodowej", przy której reklama kosztuje 25,12 tys.zł.
TVN Media jako ostatnie biuro reklamy tv opublikowało cennik na luty. Kilka dni wcześniej swoje oferty podały BR TVP i Polsat Media.
Według danych Nielsen Audience Measurement w grudniu ub.r. średnia widownia minutowa TVN wynosiła 503 435 osób, a udział w rynku oglądalności - 7,23 proc. (po spadku o 2,9 proc. rok do roku).
Dołącz do dyskusji: "Fakty" i "Uwaga! Koronawirus" z najwyższymi cenami reklam w TVN