SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Fantasyexpo tworzy nowy brand Gam3rs_X

Ze struktur agencji influencer marketingu Fantasyexpo wyodrębniony zostaje zespół gamingowo-esportowy, w efekcie tworząc nowy brand Gam3rs_X. Kieruje nim Karolina Diakowska.

W pierwszym półroczu 2022 Gam3rs_X. planuje realizację pięciu projektów skupiających się zarówno wokół gier należących do kanonu cyfrowej rywalizacji, jak również tytuły wybijające się z esportowej klasyki. "Otwiera to zupełnie nową przestrzeń marketingową dla marek endemicznych oraz nieendemicznych" - podkreśla agencja.

Fantasyexpo rozwija gaming

- Branża gamingowa nie zatrzymuje się i dalej rozwija na wielu płaszczyznach. Uważam, że jest jeszcze bardziej obecna w naszym codziennym życiu niż kilka lat temu. Dlatego w GAM3RS_X chcemy zaprezentować innowacyjne podejście do cyfrowej rywalizacji udowadniając, że gaming może być dla każdego - niezależnie od wieku, płci, zainteresowań, czy niepełnosprawności - dla nas nie ma żadnych barier. To przełoży się na kilka bardzo interesujących formatów gamingowych, ale oczywiście także chcemy zadbać o zapalonych miłośników esportowych, dostarczając im wysokooktanowych emocji m.in. poprzez transmisję BLAST Premier, ale nie tylko - mówi Bartosz Wilczek, head of esports of Gam3rs_X.

Zobacz: Fantasyexpo tworzy nowy brand We!Re Fantasy

Fani “tradycyjnego” esportu znajdą w ramówce transmisję z Mistrzostw Świata w CS:GO - PGL Major Antwerp 2022 oraz ich kwalifikacji - turniejów RMR, całość odbędzie się na przełomie kwietnia i maja.  Podobnie jak pod koniec 2021 roku, G_X nabyło prawa do relacjonowania turnieju w ośmiu krajach: Polsce, Litwie, Łotwie, Czechach, Słowacji, Estonii, Bułgarii oraz Rumunii. Ponadto, zespół odpowiedzialny za GAM3RS_X  po latach wróci do organizowania drużynowych zawodów w League of Legends, również w formie LAN-owej.

- Lata doświadczeń i znajomość branży doprowadziły nas do stworzenia GAM3RS_X, dzięki któremu jesteśmy w stanie dostarczać markom profesjonalne i innowacyjne rozwiązania z obszaru cyfrowej rywalizacji, crossując świat realny z wirtualnym. Naszym celem jest stałe budowanie świadomości, że gaming to obszar nieograniczonych możliwości, pozbawiony barier, a odpowiednio zaimplementowany w strategie marketingowe pozycjonuje marki jako nowoczesne - mówi Karolina Diakowska, managing director Gam3rs_X.

Dołącz do dyskusji: Fantasyexpo tworzy nowy brand Gam3rs_X

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gat
Esport - najwiekszy niewypal i balon ostatnich lat.
odpowiedź
User
Wujek dobra rada
Ciekawe jak dlugo marki nieendemiczne będą się na esport nabierały i przepalały na eaport kasę marketingiwą???
odpowiedź
User
balon
balon esport pompowanie dalej
odpowiedź