Fantasyexpo przechodzi rebranding. Nowe hasło “first choice in gaming”
Agencja marketingu gamingowego Fantasyexpo po sześciu latach na rynku zmieniła swój wizerunek i przeszła rebranding. Nowe hasło firmy to “first choice in gaming”.
W ramach rebrandingu zmieniono logo oraz stronę internetową.
Na górze nowa identyfikacja wizualna agencji, na dole poprzednia wersja
Nowa dewiza „First choice in gaming” ma podkreślać, do kogo skierowane są usługi świadczone przez Fantasyexpo. To znane marki, które zainteresowane są promocją w świecie esportu i gamingu. Które chcą komunikować się ze społecznością graczy.
- Pracujemy w dynamicznej branży. Tutaj pewne rzeczy zmieniają się z dnia na dzień. Przez dokonanie rebrandingu chcemy pokazać, jak nasza firma rozwinęła się w ciągu ostatnich 6 lat. Dzięki zmianie będziemy mogli jeszcze nowocześniej prezentować marki w społeczności gamingowej i esportowej - mówi Kamil Górecki z Fantasyexpo.
Agencja nie podaje, kto odpowiada za projekt nowej identyfikacji wizualnej.
Dołącz do dyskusji: Fantasyexpo przechodzi rebranding. Nowe hasło “first choice in gaming”