1,17 mln widzów nowego reality-show Polsatu „Farma”
Nowy reality-show Polsatu „Farma” po czterech pierwszych odcinkach emisji ogląda średnio 1,17 mln widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Średnia widownia pierwszych czterech odcinków nowego reality-show Polsatu „Farma”, wyemitowanych w okresie od 17 do 20 stycznia 2022 roku (w dni powszednie o 20.00) wyniosła 1,17 mln osób. Rynkowy udział stacji ukształtował się na poziomie 8,23 proc. w gronie wszystkich widzów, 10,76 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,92 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnęła emisja z 17 stycznia. Śledziło ją średnio 1,46 mln osób.
„Farma” to polska wersja szwedzkiego formatu z 2001 roku z portfolio Strix. W programie bierze udział kilkanaście osób, którzy na co dzień żyją w dużych miastach. Uczestnicy zamieszkują w gospodarstwie rolnym. Są odizolowani od świata zewnętrznego, ich celem jest wchodzenie pomiędzy sobą w relacje oraz związki, branie udziału w zadaniach sprawnościowych, a także zajmowanie się pracami w gospodarstwie rolnym. Ich pobyt na każdym kroku rejestrowany jest przez kamery i mikrofony.
Producentem polskiej wersji reality-show jest Constantin Entertainment Polska. Roboczo projekt nazywał się „Życie na wsi”.
Zdjęcia do pierwszej polskiej edycji programu realizowane były wczesną jesienią br. na terenie Puszczy Noteckiej.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 8,19 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,17 mln widzów nowego reality-show Polsatu „Farma”
Swoją drogą, mogliście już podać widownię piątkową...