SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ferro: Klasyka czystej formy

Grupa Ferro, producent i dystrybutor baterii sanitarnych w Polsce,rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową dla marki Ferro pod hasłem'Baterie Ferro. Klasyka czystej formy'.

Kampanię zobaczymy na billboardach w największych miastachPolski, w prasie branżowej oraz w Internecie. Jest ona kontynuacjąwiosennej kampanii reklamowej Grupy.

Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki Ferro orazdotarcie do szerokiego grona odbiorców.

Kampania prowadzona będzie do 15 października na billboardach wnajwiększych miastach Polski (Warszawie, Poznaniu, Krakowie,Wrocławiu, Bydgoszczy, Lublinie, Łodzi, Szczecinie oraz wTrójmieście i na terenie aglomeracji Katowickiej), w prasiebranżowej (Murator, Wnętrza Publiczne, Elle Deco) oraz w Internecie(www.google.pl, www.muratordom.pl).

Autorem kreacji kampanii jest agencja CGS studio, autorem zdjęćjest fotografik Maciej Mańkowski. Za planowanie i zakup mediówodpowiedzialny jest dział marketingu Ferro.

Dołącz do dyskusji: Ferro: Klasyka czystej formy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl