Dziennikarze Radia 357 z serią publicystycznych rozmów na festiwalu Inside Seaside
Marek Niedźwiecki, Kuba Strzyczkowski i Michał Olszański przeprowadzą wywiady w ramach Strefy Rozmów Radia 357, zorganizowanej podczas festiwalu Inside Seaside. Rozgłośnia ogłosiła nowy projekt publicystycznych rozmów pod koniec ub. tygodnia. Wśród gości m.in. znajdą się Zbigniew Preisner, Paweł Reszka, Tomasz Rożek i Radomir Wit.
Inside Seaside to dwudniowy festiwal, organizowany przez Agencję Live oraz Radio 357. Według najnowszych założeń - na uczestników czekać ma nie tylko muzyka, ale także dobra rozmowa. Dlatego rozgłośnia organizuje i ogłasza kolejny punkt programu: cykl rozmów publicystycznych w swojej Strefie Rozmów.
Wśród gospodarzy takich rozmów będą Kuba Strzyczkowski, Marek Niedźwiecki, Anna Dudzińska, Michał Olszański, Tomasz Gorazdowski, Agnieszka Szwajgier, Marcin Łukawski i Michał Żakowski. Natomiast wśród gości m.in. kompozytor Zbigniew Preisner, dziennikarz prasowy, reportażysta i korespondent wojenny Paweł Reszka, korespondent sejmowy TVN24 Radomir Wit, czy dziennikarz naukowy Tomasz Rożek.
Kiedy festiwal? Jaka cena biletów?
Listopadowy Inside Seaside (odbywać się będzie w dniach 11 – 12 listopada) to pierwszy festiwal indoorowy w Polsce. - Wstrzeliliśmy się w niszę, bo jesienią nie odbywają się już tego typu imprezy. Dzięki zamkniętej przestrzeni nie trzeba będzie przejmować się warunkami pogodowymi - tłumaczył w rozmowie z nami Tomasz Brzeziński z Radia 357. Festiwal organizują agencja eventowa Live (w ich portfolio m.in. Żywiec Męskie Granie, T-Mobile Electronic Beats, Mata Tour, SBM Festiwal, Fryderyki, Zalewski MTV Unplugged czy Wodecki Twist) oraz Radio 357. Współorganizatorem imprezy jest miasto Gdańsk, a partnerami - AmberExpo i Eventim.
Bilety dla patronów Radia 357 będą tańsze. Za dwudniowy karnet trzeba zapłacić 449 zł (dla patronów - 357 zł), a za jednodniowy bilet - 299 zł (dla patronów - 249 zł). W sprzedaży są też bilety VIP, które za jeden dzień kosztują 899 zł, a za dwa dni - 1599 zł. Posiadacze tych najdroższych wejściówek w pakiecie mają zapewnioną nielimitowaną ofertę open baru (napoje, piwo, wino, alkohole mocne) oraz specjalne menu festiwalowe przygotowane przez szefa kuchni (bufet zimny, ciepły i słodki) w specjalnie zaaranżowanej przestrzeni VIP z restauracją i barem na pierwszym piętrze AmberExpo.
Spółka zarządzająca internetowym Radiem 357 w ub.r. zwiększyła przychody o 27 proc. do 13,3 mln zł, więcej zarobiła zarówno z wpłat od słuchaczy, jak i reklam. Jej zysk netto, który zmalał z 508,5 do 455,7 tys. zł, w całości zasilił kapitał zapasowy.
Dołącz do dyskusji: Dziennikarze Radia 357 z serią publicystycznych rozmów na festiwalu Inside Seaside