SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Fiat Chrysler po siedmiu latach kończy współpracę z Maxusem, wybrał Starcom

Koncern FCA Group (Fiat Chrysler) rozstrzygnął po kilku miesiącach przetarg na obsługę mediową. Wybrał w nim do współpracy dom mediowy Starcom, należący do Publicis Media. Agencja będzie planować i kupować media dla tego producenta aut w całym regionie EMEA oraz krajach Azji i Pacyfiku.

Koncern Fiata rozpoczął przetarg na obsługę mediową swoich samochodowych marek w połowie br. Obejmował on planowanie i zakup mediów w regionie Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji oraz Pacyfiku. Łącznie na ok. 30 rynkach. Budżet mediowy obejmujący te regiony szacowany jest na ok. 600 mln euro rocznie.

Wybór Starcomu do obsługi mediowej FCA Group będzie też dotyczyć prawdopodobnie Polski. Jak przekazała w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Dorota Obłękowska, PR manager FCA Poland polski oddział importera nie dostał jeszcze żadnych informacji na ten temat ze swojej centrali.

Starcom rozpocznie współpracę z włoskim producentem samochodów w marcu 2017 roku.

Dotychczas obsługą mediową koncernu Fiata w Europie (również w Polsce) zajmował się dom mediowy Maxus - od 2009 roku. Wcześniej przez 8 lat planowaniem i zakupem mediów dla Fiata zajmował się Starcom.

Do koncernu FCA Group należą takie marki samochodów, jak Fiat, Alfa Romeo, Chrysler i Jeep.

Dołącz do dyskusji: Fiat Chrysler po siedmiu latach kończy współpracę z Maxusem, wybrał Starcom

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl