Film „Player One” promowany 8-bitowymi wersjami seriali z lat 90-tych
W ramach kampanii promującej nowy film Stevena Spielberga „Player One” wytwórnia Warner Bros. przygotowała animacje utrzymane w stylistyce 8-bitowych gier wideo. Intra przywołują wspomnienia kultowych seriali telewizyjnych produkowanych przez Warner Bros. – „Przyjaciół”, „Pełnej chaty”, „Bajeru z Bel-Air” oraz „Dwóch i pół”.
Polska premiera „Player One” – najnowszego filmu w reżyserii Stevena Spielberga została zaplanowana na piątek 6 kwietnia br. Obraz z gatunku si-fi opowiada o świecie przyszłości, w którym ludzie spędzają większość swojego czasu w środowisku wirtualnej rzeczywistości.
W „Player One” widz znajdzie wiele odniesień do ikon popkultury i świata gier wideo, co w promocji postanowiła wykorzystać wytwórnia Warner Bros., która dystrybuuje film.
Seria reklam obejmuje 4 krótkie animacje stworzone w stylistyce dawnych 8-bitowych gier przeznaczonych na stare komputery typu Atari. Wszystkie intra nawiązują treścią do kultowych seriali telewizyjnych wyprodukowanych przed laty przez Warner Bros. - „Przyjaciół”, „Pełnej chaty”, „Bajeru z Bel-Air” oraz „Dwóch i pół”.
Dołącz do dyskusji: Film „Player One” promowany 8-bitowymi wersjami seriali z lat 90-tych