Fiona Johnston globalną szefową rozwoju w IPG Mediabrands
Fiona Johnston, dotychczasowa szefowa UM Australia awansowała na stanowisko global Chief growth officera w grupie IPG Mediabrands, do której należą agencje mediowe UM i Initiative.
Fiona Johnston jako chief growth oficer będzie odpowiadać za rynek globalny oraz za region EMEA (Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki). Funkcję tę pełnić będzie z biura w Wielkiej Brytanii, dokąd przeniesie się z Sydnet.
Do jej obowiązków należeć będzie zapewnianie przewagi rynkowej obecnym i potencjalnym klientom.
Johnston będzie również współpracować z firmą macierzystą Mediabrands, IPG, nad koordynacją grupy.
Fiona Johnston jest dyrektorem generalnym UM Australia od października 2017 r. W tym czasie agencja utrzymała obsługę mediową takich klientów, jak Coca-Cola, Kmart i ING oraz pozyskała budżety Nestlé, Menulog, Davida Jonesa i Mattela.
IPG podało, że następca Fiony Johnston w UM Australia został wyznaczony i zostanie wkrótce ogłoszony.
Dołącz do dyskusji: Fiona Johnston globalną szefową rozwoju w IPG Mediabrands