„Firmowe ewolucje” oglądało 440 tys. widzów. TVP1 przegrała z konkurencją
Prowadzony przez Macieja Orłosia program „Firmowe ewolucje” oglądało średnio 437 tys. widzów. TVP1 w paśmie emisji cyklu przegrała walkę ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 1,2 mln zł.
Cykl „Firmowe ewolucje” nadawany był w TVP1 w środy ok. godz. 22.15, w okresie od 23 września do 2 grudnia br. Średnia oglądalność programu wyniosła 437 tys. widzów przy udziale na poziomie 4,05 proc. w grupie 4+ i 3,58 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadził odcinek audycji nadany 7 października br. Obejrzało go 605 tys. osób.
Trzy topowe odcinki
Firmowe ewolucje |
Wszyscy 4+ |
|
Data |
AMR |
SHR% |
07-10-2015 |
605 226 |
5,26% |
14-10-2015 |
561 134 |
5,19% |
28-10-2015 |
545 535 |
5,17% |
TVP1 w paśmie emisji „Firmowych ewolucji” przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie był TVN, emitujący wówczas gł. filmy fabularne, którego udział wyniósł 9,73 proc. Drugie miejsce zajęła TVP2 (filmy; 8,59 proc. udziału), a trzeci wśród tzw. „wielkiej czwórki” był Polsat (gł. „Rinke za kratami”, a także filmy; 8,18 proc.).
Natomiast w grupie komercyjnej TVN też był pierwszy, drugi był Polsat, zaś trzecie miejsce zajęła Dwójka.
Oglądalność cyklu na tle konkurencji
Wirtualnemedia.pl |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
Stacja |
AMR |
SHR % |
SHR % |
TVN |
1 051 312 |
9,73% |
12,58% |
TVP2 |
927 711 |
8,59% |
7,49% |
Polsat |
883 609 |
8,18% |
11,53% |
TVP1 - Firmowe ewolucje |
437 239 |
4,05% |
3,58% |
Wpływy reklamowe z edycji „Firmowych ewolucji” wyniosły 1,2 mln zł.
„Firmowe ewolucje” to cykl skierowany do przedsiębiorców. W programie prezentowanie były małe i średnie przedsiębiorstwa z różnych dziedzin, które nie do końca dobrze radzą sobie z rozwojem biznesu, a eksperci przedstawiali im rozwiązania. 10-odcinkowy format prowadził Maciej Orłoś, a był on realizowany we współpracy z Bankiem Zachodnim WBK.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w listopadzie br. udział TVP1 w rynku telewizyjnym wyniósł 13,18 proc.
Dołącz do dyskusji: „Firmowe ewolucje” oglądało 440 tys. widzów. TVP1 przegrała z konkurencją