First Aid Communication i They.pl obsługują konkurs Lirene
First Aid Communication i They.pl odpowiadają za organizację i komunikację II edycji Plebiscytu Lirene: Kobieta. Innowacja. Natura. Agencje wyłoniono w drodze zapytania ofertowego.
Ruszyła II edycja Plebiscytu Lirene: Kobieta. Innowacja. Natura., której celem jest wyłonienie i nagrodzenie najciekawszych kobiecych proekologicznych inicjatyw. Zgłoszenia przyjmowane będą do 30 czerwca.
Lirene z konkursem eko-inicjatyw
Jury, w którym zasiada m.in. zwyciężczyni pierwszej edycji, założycielka ruchu „Uwaga, śmieciarka jedzie”, Dominika Szaciłło oraz eko-influencerka Paulina Górska do 23 sierpnia br. wybierze 6 najciekawszych zgłoszeń. Następnie wybrane eko-inicjatywy zostaną poddane ogólnopolskiemu głosowaniu Internautów. Do wygrania są 3 nagrody pieniężne, których zwyciężczynie zostaną ogłoszone 15 października, podczas gali finałowej Plebiscytu w Warszawie.
Za organizację tegorocznej edycji odpowiada agencja First Aid Communication, do której należy obsługa komunikacyjna oraz techniczna konkursu, w tym wybór partnerów, członków jury i ambasadorów, współpraca PR z mediami i influencerami, stworzenie założeń regulaminowych oraz kompleksowa koordynacja przebiegu projektu, w tym organizacja gali finałowej.
Za stworzenie strony konkursowej, obsługę kreatywną, przygotowanie i przeprowadzenie kampanii reklamowej w Internecie oraz komunikację Plebiscytu w social mediach odpowiada agencja digital marketingu They.pl.
Dołącz do dyskusji: First Aid Communication i They.pl obsługują konkurs Lirene