FOX International Channels Poland rozbudowuje dział marketingu
Joanna Sawicka dołączyła do działu marketingu FOX International Channels Poland. Jako brand manager zajmie się wprowadzeniem do Polski serialowego kanału FOX.
Joanna Sawicka będzie odpowiedzialna za strategię oraz promocję kanału FOX, który zadebiutuje na polskim rynku późną jesienią tego roku. Ma także zająć się organizacją kampanii reklamowych oraz rozwojem strony internetowej nowego kanału.
Sawicka do tej pory była zatrudniona w agencji Young & Rubicam, gdzie odpowiedzialna była m.in. za wprowadzenie kanału Disney XD do Polski. Wcześniej związana była z kanałem Disney Channel, gdzie pracowała jako Junior Marketing Manager. Doświadczenie w branży rozrywkowej zdobywała również pracując w dziale promocji dystrybutora filmowego Vision Film.
FOX będzie stacją skierowaną do młodych osób, a w jej ofercie znajdują się seriale. Telewizja ta będzie drugim kanałem nadającym seriale w polskim portfolio FOX International Channels - obok skierowanego do kobiet kanału FOX Life (więcej na ten temat).
FOX International Channels Poland należy do multimedialnego koncernu News Corporation, który ma w ofercie na całym świecie ponad 180 kanałów TV.
Dołącz do dyskusji: FOX International Channels Poland rozbudowuje dział marketingu