SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

FOX Life promuje „Kochanki”

Kanał FOX Life rozpoczął kampanię reklamową nowego serialu „Kochanki”, która obejmie telewizję, prasę oraz internet.

Działania promocyjne prowadzone będą w kanałach z portfolio FOX International Channels Poland (FOX Life, FOX, National Geographic Channel, Nat Geo Wild) oraz w stacjach z grupy TVN, Polsat, TVP, na których pojawią się spoty oraz billboardy sponsorskie przy wybranych propozycjach programowych.

Reklamy prasowe ukażą się w wybranych magazynach kobiecych jak „Elle”, „InStyle” i „Glamour”, pismach telewizyjnych „Tele Tydzień” i „Teleprogramy” oraz branżowym „Telekabel & digital tv”. Na potrzeby kampanii internetowej przygotowano banery oraz formaty wideo, które pojawią się w takich serwisach jak Pudelek, Onet, Gazeta.pl, Gadu Gadu i Facebook. Promocję serialu wspierają również działania SEM prowadzone w ramach Google i YouTube.

Za strategię i kreację odpowiedzialny jest dział marketingu FOX International Channels Poland, zaś za planowanie i zakup mediów dom mediowy Vizeum.

Serial „Kochanki” oglądać będzie można na antenie FOX Life we wtorki o 22.00 począwszy od 5 marca br.

Dołącz do dyskusji: FOX Life promuje „Kochanki”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl