SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Fresco wprowadza kompaktowy wariat Frizzante

Marka wina Fresco wprowadza na rynek nowość - wariant Frizzante w małych odkręcanych butelkach 250 ml. Launch produktu wspiera kampania reklamowa i konkurs dla konsumentów, w którym nagroda główna to tygodniowa impreza nad basenem we włoskiej Willi Fresco.

Nowość Fresco Frizzante dostępna jest w smakach Fragola i Mango & Pesc. Produkty dostępne są w butelkach o pojemności 250 ml. Konkurs wspierający promocje nowych produktów ruszył 4 czerwca. Jego uczestnicy mają za zadanie zrobić oryginalne zdjęcie, na którym pokażą, co są w stanie zrobić dla orzeźwienia. Nagrodą główną jest impreza dla sześciu osób we Włoszech, a nagrodami pocieszenie - 10 basenowych flamingów i jednorożców.

Akcję wspiera kampania promocyjna w internecie oraz spot reklamowy, który będzie emitowany do połowy sierpnia w internecie.

Za spot i kampanię w sieci, w tym zakup mediów, odpowiada agencja Los Majores. Za obsługę PR, zarówno konkursu jak i marki Fresco Frizzante oraz influencer marketing, odpowiada Kuźnia PR.

Dołącz do dyskusji: Fresco wprowadza kompaktowy wariat Frizzante

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl