Friz szuka obiecujących influencerów do nowego projektu
"Zostań influencerem" to nowy projekt Ekipy Friza, który ma wypromować młode talenty w mediach społecznościowych. Nabór do programu już ruszył.
O projekcie "Zostań influencerem" Karol "Friz" Wiśniewski opowiedział w jednym z ostatnich filmów.
- Zaczynamy pewien projekt. Nie mogę jeszcze zdradzić, jaki on będzie, ale możecie w nim wziąć udział wy. W skrócie - szukamy internetowych talentów, osób które będą lub czują się już w tym jak ryba w wodzie. Jeśli czujesz, że sprawdzałbyś się jako influencer, to koniecznie wejdź w opis - zaprasza Karol "Friz" Wiśniewski.
Aby zgłosić chęć udziału w projekcie, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy w internecie i przygotować autoprezentację na YouTube. "To pierwszy taki projekt dla wschodzących gwiazd Internetu pod patronatem Karola "Friza" Wiśniewskiego. Skorzystaj z niepowtarzalnej okazji do poznania siebie samego i rozwinięcia swojego prawdziwego potencjału" - czytamy w opisie projektu "Zostań influencerem".
W formularzu trzeba podać między innymi linki do własnych profili w mediach społecznościowych, link do swojej prezentacji wideo oraz miejsce zamieszkania. Opcje wyboru w ostatnim z wymienionych sugerują, że być może poszukiwane są osoby z Krakowa bądź okolic (tam gdzie mieści się willa Ekipy). Koncept "Zostań influencerem" skierowany jest tylko do pełnoletnich.
Przedstawiciele Ekipy Friza nie odpowiedzieli we wtorek na pytania przesłane przez Wirtualnemedia.pl o szczegóły projektu.
Ekipa Friza warta ponad 143 mln zł
Fundusz JR Holding, kontrolowany przez Januarego Ciszewskiego, prawie 12 proc. posiadanych akcji spółki Ekipa Holding, za którą stoi youtuber Karol Wiśniewski "Friz", wycenia na 17,22 mln zł. Daje to kapitalizację firmy w wysokości 143,8 mln zł.
W grudniu spółka zależna Ekipa Holding zaczęła negocjacje z notowanym na giełdzie studiem All In! Games dotyczące współpracy przy przygotowaniu i wydaniu gry wideo.
Natomiast na początku lutego podpisała ramową umowę z notowanym na giełdzie studiem T-Bull, tworzącym głównie gry mobilne, dotyczącą wydania przynajmniej dwóch gier.
Ponadto Ekipa porozumiała się z firmą Koral co do produkcji linii lodów oznaczonych marką tego kanału. Lody okazały się wielkim hitem sprzedażowym, pierwsza partia natychmiast zniknęła ze sklepów, kolejne pojawiły się także w sieciach Biedronka i Lidl.
Pod koniec kwietnia Koral uruchomił dodatkową linię produkcyjną, zapowiadając, że dzięki temu w ciągu doby będzie wytwarzanych milion sztuk lodów Ekipy.
- Lody Ekipy sprzedają się co najmniej 300 procent lepiej niż jakiekolwiek wcześniejsze nowości produktowe w przeszło 40-letniej historii tej firmy. Odbiór produktu przerósł chyba najśmielsze oczekiwania nas wszystkich - powiedział portalowi Wirtualnemedia.pl Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu w firmie Koral.
Dołącz do dyskusji: Friz szuka obiecujących influencerów do nowego projektu