Buh i nie ma Buha. Marka znika z teledysku Ekipy "Chill"
Ekipa zmieniła teledysk do singla "Chill" - w nowej wersji na butelkach nie ma już etykiet piwa Buh. Potwierdza to ponowna weryfikacja YouTube'a. - W wideo nie pojawia się ani jedna wzmianka piwa Buh - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Olga Sztuba z Google Polska.
Po naszym tekście z 5 maja o wielokrotnym pojawieniu się piwa Buh w teledysku "Chill", Ekipa dokonała zmian w materiale. W pierwszej wersji, jak pisaliśmy, marka Buh widoczna była około dwudziestu razy. Kiedy zapytaliśmy o to polski oddział Google, teledysk został poddany ponownemu sprawdzeniu pod kątem zasad reklamowych - na wielokrotną ekspozycję marki alkoholowej buli narażeni nieletni użytkownicy serwisu,
- Lokowanie produktu musi być zgodne z naszymi zasadami reklamowymi, więc może go dotyczyć ograniczenie związane z krajem lub wiekiem odbiorców. I to w tej chwili dokładnie weryfikujemy - przekazała nam Olga Sztuba z Google Polska.
W piątek zapytaliśmy Google Polska, jakim wynikiem zakończyła się powtórna weryfikacja klipu "Chill". Okazało się, że teledysk najprawdopodobniej zmieniono.
- W wideo nie pojawia się ani jedna wzmianka piwa Buh - przekazała nam w piątek Olga Sztuba z Google Polska.
Rzeczywiście, obecnie w kadrach klipu, gdzie widać butelki, to ich etykiety są zablurowane.
Kadr z teledysku "Chill" wykonany 5 maja
Kadr z teledysku "Chill" wykonany 7 maja
Na kanale Ekipy singiel "Chill" pojawił się 1 maja. To trzeci klip promujący płytę "Sezon 3". Ma już ponad 9 milionów wyświetleń.
Buh: nie współpracowaliśmy przy klipie "Chill"
Od współpracy reklamowej przy klipie "Chill" w rozmowie z Wirtualnemedia.pl odciął się producent piwa Buh.
- Teledysk zrealizowany przez Ekipę jest ich dziełem autorskim. Nie mieliśmy jakiegokolwiek wpływu na jego treść, jak i formę. Nie ustalono ani nie konsultowano z nami czegokolwiek odnośnie tej produkcji. Jako producenci alkoholu w swojej komunikacji marketingowej przestrzegamy obowiązujących przepisów prawa wyjaśnił portalowi Wirtualnemedia.pl Przemysław Bobrowicz, dyrektor ds. marketingu w Manufakturze Piwa, Wódki i Wina, do której należy marka Buh.
Ekipa Friza rządzi na polskim YouTube
Ekipa to grupa youtuberów, którą dwa lata temu założył Karol Wiśniewski, lepiej znany jako Friz. Oprócz niego są w niej inni youtuberzy, m.in. Tromba, Mini Majk, Wersow, Mixer, Poczciwy Krzychu, Murcix, Patec Wariatec, Marcysia i Kasia Bożek.
Wiosną ub.r. zamieszkali w jednym domu, żeby wspólnie tworzyć materiały. Publikują je na wspólnym kanale. Sam Karol Friz Wiśniewski funkcjonuje na YouTube od wielu lat, jego kanał jest obecny na platformie od 2010 r. Obecnie ma on ponad 4,3 mln subskrybentów, zaś liczba wyświetleń materiałów zamieszczonych przez Friza przekracza 1,7 mld. Twórca jest też obecny na Facebooku i Instagramie, współpracuje z siecią Get Hero. Kanał Ekipa ma na YouTube 1,53 mln subskrybentów.
Premiera albumu "Sezon 3" planowana jest na czerwiec, a obecnie na stronie sezon3ekipa.pl trwa przedsprzedaż. Przy produkcji płyty brali udział m.in. B.R.O, Cleo, Donatan i Jacek Pala "Jacuś". Jak informują twórcy, "Sezon 3" opowiada o przyjaźni, podróżach, zajawkach i marzeniach oraz jest pełen imprezowych, trapowo-popowych kawałków w chillowym klimacie. Poprzednie dwa teledyski promujące płytę to "3kipa" (ponad 49 mln wyświetleń na YouTube) oraz "Zaebyście" (feat. Qry), z ponad 14 mln wyświetleń.
Dołącz do dyskusji: Buh i nie ma Buha. Marka znika z teledysku Ekipy "Chill"