Fun Pack - multimedialny pakiet od TP
Telekomunikacja Polska przygotowała multimedialny pakiet, na który składają się: internet w technologii VDSL, telewizja cyfrowa, usługi VoD i catch-up-TV oraz dekoder HD z nagrywarką.
Nowa oferta oparta została na usłudze internetowej Neostrada Fiber z prędkościami ściągania danych do 40 Mb/s i do 80 Mb/s, która zostanie wdrożona w siedmiu, wybranych lokalizacjach od czerwca br. (więcej na ten temat).
Wraz z szybkim internetem oferta Fun Pack zawiera pakiet podstawowy telewizji cyfrowej w technologii IPTV (49 kanałów, tym jeden nadawany w HD – TVN HD). Już wkrótce klienci TP otrzymają także dostęp również do oferty platformy N, która ma 28 kanałów nadawanych w wysokiej rozdzielczości.
Kolejne składowe oferty to bezpłatny dostęp do katalogu 30 filmów i 5 seriali z usługi wideo na życzenie oraz do telewizji na życzenie (usługa catch-up-TV z 7 kanałami telewizyjnymi).
Oferowany w ramach usługi dekoder to odbiornik HD wraz z wymiennym twardym dyskiem. Pozwala on także na odbiór naziemnej telewizji cyfrowej.
Neostrada Fun Pack kosztować będzie miesięcznie 99,90 zł przy opcji 40 Mb/s i 119,90 zł przy opcji 80 Mb/s (ceny przy umowie na 24 miesiące). TP proponuje klientom też pakiet „3P”, czyli internet, telewizję i telefon stacjonarny z nielimitowaną liczbą połączeń na wszystkie numery stacjonarne. Miesięcznie za niego trzeba będzie zapłacić 129,90 zł (40 Mb/s) i 149,90 zł (80 Mb/s).
W przyszłości TP zamierza tez zaoferować multiroom. - Intensywnie pracujemy nad tym rozwiązaniem - mówi Paweł Galej, szef marketingu usług telewizyjnych w Grupie TP.
Dołącz do dyskusji: Fun Pack - multimedialny pakiet od TP
Od tego czasu TP miało 10 dni na aktywacje czyli 23 grudnia przed Świętami miało działać, ok działa ale tylko TV i internet co do telefonu to od tego czasu mój numer stacjonarny przestał istnieć i nadany został tymczasowy. Ale co z tego powinien działać max do 48/h i powinien powrócić poprzedni numer stacjonarny, co za tym idzie rozczarowanie wielkiego grona znajomych gdy dzwonili z życzeniami świątecznymi, noworocznymi i na Trzech Króli i zapewne zwykłe rozmowy telefoniczne. Wszystkie połączenia przychodzące niestety nie zastały odebrane, gdyż usłyszeli komunikat "wybrany numer nie istnieje, sprawdź numer", "abonent jest nieosiągalny" czy "wybrany numer jest niedostępny". Od czasu podpisania było wykonane masę połączeń do TP na numer: 801505505 w sprawie zapytania co z tą usługą i interwencji kiedy zacznie działać, wysłali techników do domu i wszystko ok, ''problem po stronie centrali''. Co śmieszne 29 grudnia na koncie TP widnieje adnotacja w zakładce zgłoszenia ze w trakcie realizacji dopiero przeniesienie numeru po mojej kolejnej interwencji tego dnia. Ale od tego czasu dalej nic... i tak kolejny tydzień, weekend bez telefonu i tylko połączenia wychodzące ale co mi z nich. W tym czasie przychodzące i wychodzące były priorytetem. W tym czasie problemy z przyśpieszeniem internetu z 1 MB/s na 2 MB/s, nakładanie się na siebie 2 linii telefonicznych, telefonu stacjonarnego (jak jeszcze działa parę dni) z telefonią internetową to stwarzało ogromne echo podczas rozmów, nawet tych wychodzących. Jak zacznie to działać dam znać, ale pozostaje mi tylko reklamacja by nie płacić za coś z czego nie można korzystać i ewentualne zerwanie umowy, ale nie interesuje mnie okres wypowiedzenia po podpisaniu umowy jak i tak wcześniej nie dałoby rady bo zamówienie nie zostało do końca zrealizowane.
Więc pozdrawiam niezadowolonych i tych zadowolonych klientów Funpack HD TP jak wam to działa. Ale czy aby wy też tyle musieliście czekać na aktywację bo ja dalej czekam. (czekam na wasze historie).
Z reklamy pozostało tylko, "Siedzę sobie na mej sofie" i czekam, czekam, czekam :(
Masę nerwów i niepotrzebnych problemów z tego wynikło i dalej się ciągnie.