SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

GAP przedłuża kontrakt z agencją Blame US

Amerykańska sieć odzieżowa GAP przedłuża kontrakt z Blame US Agency. Marka została klientem agencji we wrześniu 2022 roku. 

Agencja będzie kontynuować współpracę polegającą na podejmowaniu działań z zakresu media relations, PR produktowego, influencer marketingu oraz projektów specjalnych.

Marka dołączyła do grona klientów agencji 1 września 2022 roku. Od tamtej pory agencja Blame US kompleksowo odpowiada za zarządzanie komunikacją marki GAP zarówno w kwestii PR produktowego, jak i influencer marketingu. Blame US od roku koordynuje również działania z klientem w zakresie media relations, social mediów oraz projektów specjalnych.

Po stronie agencji Blame US działania koordynuje CEO firmy, Iga Chojnicka. W zespole znajdują się Gabriela Czernecka, account manager oraz Karolina Krupińska, junior account executive. 

Dołącz do dyskusji: GAP przedłuża kontrakt z agencją Blame US

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zerozerosiedem
Fajna współpraca, taka... niewidoczna ;d
odpowiedź