GAP przedłuża kontrakt z agencją Blame US
Amerykańska sieć odzieżowa GAP przedłuża kontrakt z Blame US Agency. Marka została klientem agencji we wrześniu 2022 roku.
Agencja będzie kontynuować współpracę polegającą na podejmowaniu działań z zakresu media relations, PR produktowego, influencer marketingu oraz projektów specjalnych.
Marka dołączyła do grona klientów agencji 1 września 2022 roku. Od tamtej pory agencja Blame US kompleksowo odpowiada za zarządzanie komunikacją marki GAP zarówno w kwestii PR produktowego, jak i influencer marketingu. Blame US od roku koordynuje również działania z klientem w zakresie media relations, social mediów oraz projektów specjalnych.
Po stronie agencji Blame US działania koordynuje CEO firmy, Iga Chojnicka. W zespole znajdują się Gabriela Czernecka, account manager oraz Karolina Krupińska, junior account executive.
Dołącz do dyskusji: GAP przedłuża kontrakt z agencją Blame US