Gap nawiązuje do swojego dziedzictwa w ramach świątecznej kampanii „Gifted”
Marka odzieżowa Gap rozpoczęła globalnie świąteczną kampanię marketingową skupioną wokół wyrażania siebie i tematów związanych ze słowem „utalentowany” . W jej ramach nawiązano współpracę z wieloma znanymi osobami, wśród których są Jayem Shetty i jego żoną Radhi Devlukia-Shetty.
Kampania obejmuje media cyfrowe, outdoor, wideo, media społecznościowe i kanały marki należące do Gap. Marka w dalszym ciągu promuje indywidualność.
Do kampanii zaangażowano m.in. Jaya Shetty, jego żonę Radhi Devlukia-Shetty, modelkę Florence Huntington-Whiteley, zdobywczynię nagrody Grammy, kompozytorkę i autorkę tekstów Dianę Gordon, japońską modelkę i aktorkę Rola, modelkę Sabinę Karlsson z rodziną.
Spot promujący markę prezentuje sezonową kolekcję odzieży oferowanej przez sprzedawcę. Gap kładzie duży nacisk na nową dzianinę o nazwie CashSoft, materiał porównywalny z kaszmirem, a także na odzież dżinsową i khaki, taką jak męskie luźne dżinsy z lat 90. i workowate khaki.
W jesiennej kampanii Gap szukał inspiracji w swoich archiwach , a w „Gifted” nawiązuje do nostalgii konsumentów z czasów świetności marketera.
Dołącz do dyskusji: Gap nawiązuje do swojego dziedzictwa w ramach świątecznej kampanii „Gifted”