Gatta reklamuje rajstopy na jesień i zimę
Gatta, producent m.in. rajstop i bielizny, kontynuuje jesienną kampanię reklamową. Jej nowa odsłona, przygotowana wspólnie z domem mediowym Starcom, jest prowadzona w radiu.
Nowe reklamy podkreślają, że rajstopy Up&Go i Look Over są produkowane z wyselekcjonowanej bawełny, z dodatkiem kaszmiru czy jedwabiu, dzięki czemu dają poczucie ciepła nawet w najchłodniejsze dni. W spocie pojawiają się jesienne motywy: gorąca czekolada, cappuccino i zmysłowa czerń, symbolizujące odcienie kolorystyczne, w których dostępne są reklamowane rajstopy.
W poprzednim etapie kampanii reklamowana była bielizna The Intmate Britney Spears, dystrybuowana w Polsce przez Gattę, oraz pojawiło się nowe hasło promocyjne marki: „Gatta - your secret, your beauty” (zobacz szczegóły).
Obecny etap akcji obejmuje blisko dwieście rozgłośniach radiowych, m.in. Radio Zet, RMF FM, Radio Złote Przeboje, Radio Eska i Tok FM. Potrwa do 23 listopada.
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Gatta reklamuje rajstopy na jesień i zimę