SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Gazeta „Halowawa.pl” zyskała nową szatę graficzną

Bezpłatny warszawski dwutygodnik „Halowawa.pl” (D&K Group), od najnowszego wydania, które ukazało się 16 lutego br., zyskał nową szatę graficzną i nowy logotyp.

W nowym logo nazwa „Halowawa.pl” umieszczona jest na żółtym tle, a poniżej znajdują się ikony z symbolami Warszawy - Stadionem Narodowym, Pałacem Kultury i Nauki, Zamkiem Królewskim, Barbakanem oraz wieżowcem Warsaw Trade Tower.

Nowy layout gazety bazuje na kolorach żółtym, czerwonym oraz granatowym. Jak podaje wydawca, ma on ożywić dotychczasowy wygląd czasopisma oraz odróżniać tytuł od konkurencyjnych pism. Szatę graficzną przygotował Artur Dębek.

„Halowawa.pl” to bezpłatna gazeta ukazująca się w czterech wydaniach złożonych z części wspólnej oraz części lokalnej poświęconej poszczególnym dzielnicom Warszawy. W liczącym 12 stron piśmie znaleźć można artykuły na temat wydarzeń odbywających się w mieście, problemów jego mieszkańców, nowych inwestycji, a także materiały lifestylowe, kulturalne czy sportowe.

Dwutygodnika „Halowawa.pl” wydawany jest od kwietnia 2014 roku w miesięcznym nakładzie 100 tys. egz.

Dołącz do dyskusji: Gazeta „Halowawa.pl” zyskała nową szatę graficzną

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Newsman
Wygląda jak tania gazetka reklamowa jakiegoś małego nic nie znaczącego marketu.
odpowiedź
User
one
Odważne kolory!
Widać zmiany oby tak dalej
odpowiedź