„Gazeta Pomorska” liderem sprzedaży gazet regionalnych w styczniu 2017
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych w styczniu br. była „Gazeta Pomorska”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Gazeta Codzienna Nowiny”.
Średnia sprzedaż ogółem „Gazety Pomorskiej” (Polska Press Grupa) w styczniu 2017 roku wyniosła 35 102 egz., czyli o 10,19 proc. mniej, niż w analogicznym okresie rok wcześniej - pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajął „Dziennik Zachodni” (Polska Press Grupa), którego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się o 14,34 proc. do 30 988 egz.
Podium uzupełnia „Głos Wielkopolski” (Polska Press Grupa). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w styczniu 2017 roku wyniosła 25 092 egz., po spadku o 11,66 proc.
Najwięcej straciła natomiast „Gazeta Codzienna Nowiny” (również Polska Press Grupa), która w rankingu spadła z miejsca 10. na 13. Średni wynik tego dziennika zmniejszył się o 25,57 proc. i ostatecznie wyniósł 11 754 egz.
W styczniu br. w porównaniu do grudnia ub.r. również wszystkie dzienniki regionalne zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Kurier Lubelski” (Polska Press Grupa) - było to 16,02 proc.
Dane dotyczą wszystkich dzienników regionalnych i lokalnych z bazy ZKDP.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Gazeta Pomorska” liderem sprzedaży gazet regionalnych w styczniu 2017