'Gazeta Wyborcza' na Dzień Dziecka
W najbliższy piątek i sobotę 29 i 30 maja "Gazeta Wyborcza" (Agora)ukaże się z płytami DVD z dwoma częściami filmu przygodowego "W 80dni dookoła świata", a w poniedziałek 1 czerwca dziennik zostanieobłożony reklamą Toyoty z której dochód zasili chore i osieroconedzieci.
Mutacja "Gazety" z płytami kosztować będzie 5,99 zł. Wydaniewspierać będzie kampania w telewizji (TVP, TVN, Polsat, stacjetematyczne), dzienniku "Metro", portalach internetowych orazautopromocja w samej "Gazecie". Kreację kampanii przygotowałaagencja Jasieński & Stadnicki Advertising, za zakup mediówodpowiadał Starlink.
Dochód z okładki reklamowej zostanie przekazany SpołecznemuTowarzystwu Hospicjum Cordis w Mysłowicach na projekt i wyposażenie"sali doświadczania świata" oraz sprzęt do sali rehabilitacyjnej, atakże Fundacji Hospicyjnej, która organizuje wyjazd dla 98osieroconych dzieci na wakacyjny obóz żeglarsko-kajakarski naPojezierzu Iławskim (za wyjazd 49 dzieci płacą Agora i Toyota).
Dołącz do dyskusji: 'Gazeta Wyborcza' na Dzień Dziecka