GetHero otwiera The Hero Hub - kolektyw do tworzenia produktów influencerskich
Agencja influencer marketingowa GetHero tworzy The Hero Hub - platformę wspierającą marki i twórców w kreacji produktów influencerskich.
Nowa platforma pełni funkcję pośrednika – umożliwia influencerom i markom nawiązanie współpracy przy tworzeniu autorskich, limitowanych wersji produktów. Koordynuje też całość działań formalnych (w tym negocjacje umów i rozliczenia) oraz marketingowych – począwszy od wprowadzenia twórcy w proces produkcji, przez projektowanie warstwy wizualnej i strategii komunikacji, aż po wprowadzenie produktów na rynek i ich dystrybucję.
Już niedługo produkty od The Hero Hub
The Hero Hub działa w m.in. segmencie produktów spożywczych, kosmetyków do makijażu i pielęgnacji, elektroniki użytkowej, gier, a także autokosmetyków i detailingu. Twórcy kolektywu podkreślają, że dotychczasowe portfolio realizacji GetHero, którego beneficjentami są szanowane i rozpoznawalne brandy, pozwala zagwarantować bezpieczeństwo i płynność całego procesu.
- Prowadzimy dziś zaawansowane rozmowy z naszymi dotychczasowymi partnerami – w szczególności w branży spożywczej i kosmetycznej. Jesteśmy też otwarci na nowe branże – z przyjemnością podejmiemy się realizacji projektów skrojonych precyzyjnie pod daną grupę konsumentów i fanów – mówi Łukasz Walczak, członek zarządu i dyrektor handlowy w GetHero.
Premiera pierwszych produktów stworzonych przez influencerów w ramach The Hero Hub jest planowana na połowę 2023 r.
Agencja GetHero współpracuje z takimi influencerami jak Rafał Masny, Robert Pasut, Czarek Jóźwik, Julia Kostera, Marcin "Borkoś" Borkowski. W 2021 roku współpracowała przy promocji lodów Koral Ekipa.
Dołącz do dyskusji: GetHero otwiera The Hero Hub - kolektyw do tworzenia produktów influencerskich
pewnie wiele powie sprawozdanie finansowe