Getin Noble Bank nagrodzony w Cannes Lions za kartę Matercard Display (wideo)
Przygotowana i oferowana przez Getin Noble Bank karta Matercard Display otrzymała nagrodę Lwa w kategorii Innovations tegorocznego konkursu Cannes Lions. Drugi nominowany projekt z Polski - PZU Drive - nie został nagrodzony.
Matercard Display to karta z wbudowanym wyświetlaczem, dzięki któremu można na niej sprawdzić dostępne na koncie środki, przeczytać wiadomości od banku oraz wykorzystać jako token. Kartę wymyślił Getin Noble Bank i zaczął oferować pół roku temu, kiedy odświeżył swój wizerunek i ofertę.
Jak na razie Matercard Display to jedyny polski projekt nagrodzony w tym roku w Cannes Lions. Trzy szanse na wyróżnienia ma agencja DDB Warszawa, której reklamy przygotowane dla McDonald’s znalazły się na shortlistach w kategoriach Outdoor i Direct (zobacz szczegóły).
Dołącz do dyskusji: Getin Noble Bank nagrodzony w Cannes Lions za kartę Matercard Display (wideo)