SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

GfK Polonia będzie badać reklamy w internecie

GfK Polonia rozpoczyna badania efektywności przekazów marketingowych w internecie. Będzie je prowadzić we współpracy z firmami SirValUse i Nurago.

Podejmowany przez GfK Polonia projekt Web Efficiency Panel obejmuje analizę efektywności marketingowej różnych form reklamy w internecie oraz weryfikację ich wpływu na poziom realnych zakupów gospodarstw domowych. Dzięki zgromadzonym w ten sposób informacjom można zestawiać różnorodne dane o konkretnych aktach zakupowych realizowanych przez określonych konsumentów z ich realnymi zwyczajami i zachowaniami w internecie, w tym kontaktami z różnymi formami komunikacji marketingowej.

Obecnie takie badanie realizowane jest w Niemczech i Wielkiej Brytanii, obejmując m.in. kampanie w systemie AdWords oraz reklamy wideo na YouTubie. GfK Polonia rozpoczyna ten projekt w związku z nabyciem w bieżącym roku udziałów w spółkach SirValUse oraz Nurago. Pierwsza z nich dostarcza usługi z zakresu badań user experience, a druga tworzy różnorodne oprogramowanie do pomiarów zachowań internautów w sieci.

Dołącz do dyskusji: GfK Polonia będzie badać reklamy w internecie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl