Glovo klientem Grayling
Platforma Glovo powierzyła opiekę nad działaniami z zakresu public affairs w Polsce agencji Grayling Poland.
Grayling Poland rozpoczęło obsługę Glovo w zakresie public affairs. W ramach współpracy, agencja wesprze firmę w opracowaniu strategii działań public affairs w Polsce, będzie prowadzić działania doradcze, monitorować zmiany w zakresie aktualnych regulacji, a także zarządzać kontaktami z interesariuszami i administracją publiczną.
Zobacz: IKEA testuje dostawy swojej oferty gastronomicznej z Glovo
Działania dla aplikacji z ramienia agencji nadzoruje Iga Wilczyńska, director head of public affairs.
Grayling wspiera Glovo w public affairs
Agencja Grayling została wybrana w procedurze konkursowej. To już trzeci rynek w Europie, obok Brukseli i Rumunii, na którym Grayling wspiera Glovo w działaniach z zakresu public affairs.
Glovo to aplikacja mobilna łącząca konsumentów i firmy oraz kurierów dostarczająca na życzenie produkty z lokalnych restauracji, sklepów spożywczych czy supermarketów, obecna w Polsce od 2019 r. Obecnie rozwija w Warszawie drugie europejskie centrum technologiczne.
Zobacz: Glovo będzie dostarczać zakupy z Biedronki w kwadrans
W październiku ubiegłego roku prezes UOKiK prezes UOKiK-u wszczął postępowanie w sprawie naruszenia zbiorowych interesów konsumentów przez platformę Glovo. Zarzuca jej, że mimo informowania klientów o przyznaniu rabatu, naliczała im opłaty bez uwzględnienia zniżki.
Dołącz do dyskusji: Glovo klientem Grayling