StrategyWise i HigherMedia łączą siły. Będą rozwijać praktykę public affair
Od maja 2023 roku StrategyWise i HigherMedia, butikowe firmy doradcze współpracujące dotąd projektowo, będą działać pod wspólną marką Grupa StrategyWise. Obie firmy specjalizują się w prowadzeniu złożonych projektów PA, także w międzynarodowej skali, różnią się za to specjalizacjami sektorowymi. Po połączeniu stworzą wspólny zespół public affairs.
StrategyWise Public Affairs & Communications powstała w 2019 roku z inicjatywy Piotra Talarka, Barbary Paszkiewicz-Laskowskiej, Małgorzaty Maliszewskiej oraz Konrada Korobowicza jako firma doradcza specjalizująca się w public affairs, zarządzaniu ryzykami reputacyjnymi i kryzysami (issue & crisis management) oraz wspieraniu strategicznej komunikacji korporacyjnej. W ramach grupy współpracuje ze sprawdzonymi partnerami i ekspertami, z którymi realizuje projekty z innych obszarów komunikacji biznesowej.
Z kolei firma HigherMedia została stworzona w 2017 roku przez Łukasza Antkiewicza, byłego dziennikarza, który zdobywał doświadczenie w mediach regionalnych i ogólnopolskich, m.in. w „DGP”, „Metro” oraz Gazeta.pl, a także poprzez pracę w Sejmie i przy kampaniach wyborczych.
StrategyWise i HigherMedia pozostaną odrębnymi podmiotami, jednak będą tworzyć wspólną strukturę oraz rozwijać praktykę PA pod wspólnym brandem Grupa StrategyWise.
StrategyWise i HigherMedia łączą praktyki PA
- Od początku powstania StrategyWise mieliśmy zamysł rozwijania firmy w dwóch wymiarach: organicznie, rozbudowując zespół i portfolio klientów oraz poprzez budowę zwinnej grupy firm współpracujących ze sobą projektowo. Dziś robimy kolejny krok rozwojowy w obszarze naszych kluczowych kompetencji, czyli PA. Dla klientów oznacza to podwojenie możliwości projektowych naszych zespołów – powiedziała Barbara Paszkiewicz-Laskowska, współzałożycielka StrategyWise.
- Od kilku lat obserwujemy wzrost zainteresowania polskich i zagranicznych firm uczestnictwem w debacie publicznej, zarówno na poziomie krajowym, jak i lokalnym. Jest to związane z napływem inwestycji bezpośrednich, dynamicznie zmieniającą się legislacją, jak i zmianą podejścia zarządów. Te trendy będą się nasilały – przenoszenie produkcji do Polski, skracanie łańcuchów dostaw, wzrost inwestycji w OZE, czy wzrost wydatków na obronę przyczynią się do zwiększenia zainteresowania takimi usługami doradczymi – powiedział Piotr Talarek, współzałożyciel StrategyWise.
Grupa StrategyWise pracuje dla takich branż jak logistyka (TSL), energetyka, surowce, branża finansowa, handel detaliczny i e-commerce oraz branża nowoczesnych technologii (ITC).
- Rynek ITC ma przed sobą ogromne perspektywy, związane zarówno z rozwojem nowoczesnych technologii, jak i z wciąż względnie niskim nasyceniem rynków Europy Środkowo-Wschodniej. Jako Higher Media od lat współpracujemy z największymi graczami na rynku nowych technologii. Widzę, że polska branża cyfrowa ma ogromny potencjał rozwoju, który może wydobyć dobrze prowadzona polityka public affairs – powiedział Łukasz Antkiewicz, założyciel HigherMedia.
Dołącz do dyskusji: StrategyWise i HigherMedia łączą siły. Będą rozwijać praktykę public affair