Polski oddział PlayStation autorem spotu promującego "God of War Ragnarök"
Polski oddział PlayStation przygotował spot reklamujący "God of War Ragnarök", nową grę, którą firma Sony Interactive Entertainment wprowadziła na rynek na całym świecie tydzień temu.
Osoby, które grały w "God of War" od początków serii w 2009 roku są już dorosłe, zostały matkami i ojcami – podobnie jak sam Kratos. Jak podaje Sony, "God of War" to gra, która stawia na nieprzeciętny storytelling i eksploruje relacje rodziców z dzieckiem. Mimo tego, że cała akcja dzieje się w świecie nordyckiej mitologii, gra niesie ze sobą uniwersalne wartości. Każdy, będąc dzieckiem widział w swoim ojcu nadludzką istotę, boga, a w miarę jak dorastał zaczynał dostrzegać w nim człowieka. Wychodzi na to, że każdy tata jest półbogiem. To właśnie o tej relacji opowiada najnowszy film stworzony przez polski oddział PlayStation, który ma dziś swoją premierę.
Spot promujący grę został przygotowany przez polski oddział PlayStation. Emitowany jest w kinach i mediach społecznościowych PlayStation Polska.
Dołącz do dyskusji: Polski oddział PlayStation autorem spotu promującego "God of War Ragnarök"