GoldenSubmarine obsłuży Sephorę w social mediach
Agencja GoldenSubmarine wygrała przetarg perfumerii Sephora Polska na obsługę w social mediach - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
GoldenSubmarine ma zadbać o obecność marki Sephora w kluczowych przestrzeniach komunikacyjnych – social mediowych serwisach Facebook, Instagram i YouTube.
Agencja ma zbudować zaangażowanie i zasięg oraz podkreślić wizerunek sieci Sephora jako tej najbardziej inspirującej i skupiającej najbardziej wymagających fanów beauty i fashion.
Nie udało nam się ustalić, jakie inne agencje uczestniczyły w przetargu ani na jak długo została zawarta umowa o współpracy pomiędzy firmami.
Sephoa jest częścią koncernu LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton. W lutym Sephora wprowadziła nowe pozycjonowanie określane hasłem „The Unlimited Power of Beauty”.
Dołącz do dyskusji: GoldenSubmarine obsłuży Sephorę w social mediach