Gong i Equinox przygotują jesienną kampanię Ceneo.pl
Agencja Gong i dom mediowy Equinox Polska wygrały przetargi na przygotowanie i realizację nowej kampanii reklamowej porównywarki cenowej Ceneo.pl (należącej do Grupy Allegro.pl). Akcja rozpocznie się za miesiąc.
W przetargu dotyczącym kreacji nowej kampanii Ceneo.pl agencja Gong wygrała z pięcioma innymi firmami. Ich nazw nie ujawniono.
- Po pierwszym etapie zdecydowaliśmy się na wybór dwóch agencji, których zadaniem było doszczegółowienie warstwy kreatywnej oferty. W rezultacie, agencja Gong przedstawiła najlepiej dopasowany przekaz do naszych obecnych potrzeb - uzasadnia Jakub Walczak, kierownik działu marketingu Ceneo.pl.
Poprzednią kampanię reklamową serwisu, pokazującą przygody animowanej pary królewskiej, przygotowały agencja Animedia Media i dom mediowy Starcom (zobacz szczegóły).
Nowa akcja reklamowa zacznie się w drugiej połowie października. Obejmie telewizję, radio, outdoor i internet. Za planowanie i zakup mediów pozainternetowych odpowiada dom mediowy Equinox Polska, a w sieci zajmie się tym dział marketingu Ceneo.pl.
W czerwcu br. Ceneo.pl zanotowało 5,43 mln użytkowników i 59,8 mln odsłon według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: Gong i Equinox przygotują jesienną kampanię Ceneo.pl