Nowa marka gotowych produktów azjatyckich Goong, ambasadorką Ola Nguyen
Firma Pamapol, która oferuje gotowe dania wypuściła nową linię produktów kuchni azjatyckiej pod marką Goong. Ich ambasadorką została Ola Nguyen, zwyciężczyni VII edycji MasterChef Polska. Za prowadzenie kanałów marki w social media będzie odpowiadała agencja Kuźniar Media.
Nowa linia produktów kuchni azjatyckiej ma być odpowiedzią na zapotrzebowanie polskich konsumentów, którzy poszukują zup, sosów, przypraw oraz dodatków do dań kuchni orientalnej. Obecnie produkty można znaleźć w wybranych sklepach, między innymi w sieci Dino, a do końca pierwszego kwartału br. mają być dostępne również w innych sieciach.
Produkty mają być wytwarzane według tradycyjnych receptur znanych z Chin, Wietnamu, Tajlandii. Wśród nich znajdą się także składniki, które pomogą w odtworzeniu dań azjatyckich. Na półkach pojawią się: zupy błyskawiczne w pięciu smakach, produkowane w Wietnamie; sosy chili, dostarczane z Tajlandii; trzy rodzaje sosów sojowych, wyprodukowane w Chinach; makarony ryżowe (wstążki i nitki); mleczka kokosowe w puszkach (o zawartości tłuszczu 5-7 proc. oraz 17-19 proc.) oraz orientalne sosy ciepłe, produkowane na miejscu, w zakładzie Pamapol w Ruścu.
- Bardzo duży wpływ na nasze nawyki konsumenckie mają podróże. Podróżując po świecie poznajemy nowe smaki, a powracając do domu, poszukujemy tych smaków, chcemy je odtwarzać, zaczynamy eksperymentować. Ze względu na pandemię, mamy też więcej wolnego czasu, który spędzamy w domu – komentuje Bartosz Półgrabia, dyrektor generalny Pamapol.
Ambasadorką Ola Nguyen
Linia produktów będzie przyjazna weganom oraz osobom na diecie bezglutenowej. Jej ambasadorską została Ola Nguyen, zwyciężczyni programu MasterChef Polska.
Grupa Pamapol działa na rynku od 28 lat, posiada w swojej ofercie gotowe dania, konserwy mięsne i warzywne. Produkty Pamapol dostępne są w hurtowniach oraz dużych sieciach handlowych.
Dołącz do dyskusji: Nowa marka gotowych produktów azjatyckich Goong, ambasadorką Ola Nguyen