SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

GPD Advertising dla Loyalty Partner

GPD Advertising wygrała przetarg na obsługę Loyalty Partner wzakresie BTL, direct marketingu i strategii komunikacji. Agencjabędzie promować prowadzony przez tę firmę program Payback.

Na mocy wygranego przetargu agencja GPD Advertising opracujestrategię komunikacji programu Payback oraz będzie prowadzić dlaniego działania BTL i direct marketingowe. Firma będzie teżwspierać zarządzanie i rozwój platformy, która od październikareklamowana jest już w telewizji.

W przetargu zorganizowanym przez Loyalty Partner brało udziałsześć agencji. Umowa GPD Advertising obejmuje działania w przyszłymroku.

Dołącz do dyskusji: GPD Advertising dla Loyalty Partner

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl