GPW wybiera agencję marketingową do obsługi full service
Giełda Papierów Wartościowych szuka agencji marketingowej, która zajmie się kompleksową obsługą reklamową full service projektu Telemetria Operator - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Będzie z nią pracować do końca przyszłego roku.
Celem projektu „Telemetria Operator” jest budowa wielomodułowej platformy aukcyjnej, przeznaczonej do kompleksowej obsługi transakcji na rynku mediowym, związanych z dynamiczną podmianę reklam. Koszt platformy to ponad 33 mln zł. Jej uruchomienie ma nastąpić do końca 2023 roku.
Giełda Papierów Wartościowych rozpoczęła przetarg na wybór agencji świadczącej kompleksową obsługę w zakresie marketingowym na potrzeby projektu Telemetria Operator. Do jej zadań należeć będzie m.in. przeprowadzenie negocjacji cenowych oraz podpisanie stosownych umów z organizatorami konferencji wskazanymi przez GPW, a także zakup powierzchni reklamowych we wskazanych przez GPW mediach na potrzeby zaplanowanych działań reklamowych. Agencja ta zajmie się też stworzeniem konceptów kreatywnych reklam, projektów ulotek, bannerów reklamowych, gadżetów z logo, produkcją materiałów marketingowych w postaci gadżetów z logo.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Do jej obowiązków należeć będzie również stworzenie oprawy graficznej projektu oraz przygotowania newsletterów na rzecz GPW, uruchomienie strony www Telemetria Operator.
Umowa ze zwycięską agencją zostanie zawarta na okres do końca 2023 roku. Przewidywany budżet na wszystkie zaplanowane przez GPW działania - wraz z wynagrodzeniem agencji - ma wynieść 150 tys. zł netto.
Oferty będzie można składać do 9 stycznia 2023 roku.
Dołącz do dyskusji: GPW wybiera agencję marketingową do obsługi full service