Reklama w czasie transmisji Ligi Mistrzów w Canal+. Nowy format
Group One, do której należą takie agencje, jak Value Media, Chage Serviceplan kupiła od Canal+ na wyłączność nową formę reklamową, która nigdy dotąd nie była w emisji telewizyjnej. Produkt Golden Spot to 30-sekundowy spot emitowany bezpośrednio przed meczami Ligi Mistrzów UEFA w sezonie 2024/2025, wyświetlany już po wejściu piłkarzy na murawę.
Group One umożliwi reklamodawcom pojawienie się ze spotem telewizyjnym podczas meczów Ligi Mistrzów UEFA w momencie, gdy piłkarze będą już na boisku, a widzowie przed telewizorami. Emisja nowego formatu reklamowego Golden Spot na antenie stacji Canal+ ma bowiem miejsce tuż po hymnie, a przed pierwszym gwizdkiem sędziego. W czasie każdego z 167 meczów (podczas których dostępny będzie Golden Spot) najbardziej prestiżowych rozgrywek piłkarskich na świecie wyemitowany zostanie wyłącznie jeden spot, a Group One wykupiło prawo do wszystkich emisji.
- To najbardziej prestiżowe lokowanie marek podczas spotkań Ligi Mistrzów, jakie dotychczas umożliwiała telewizja. W momencie hymnu już 100 proc. uwagi widzów i fanów Ligi Mistrzów jest na małym ekranie, a więc też na spocie, który będzie emitowany tuż przed rozpoczęciem gry - mówi Bartosz Kuczyński, buying intelligence director w Group One Media (spółki mediowe Group One).
- Nawiązaliśmy współpracę z Canal+ wykupując cały pakiet na wyłączność, bo wierzymy, że ten zupełnie nowy format daje możliwość wyróżnienia komunikacji Klientów na tle reklamowego clutteru. Na Takie rozwiązania stawiamy, udostępniając je przede wszystkim Klientom z naszego portfolio - dodaje.
Czytaj też: Liga Mistrzów na 3 urządzeniach jednocześnie
Spot w telewizji i online
Produkt Golden Spot gwarantuje obecność w telewizji oraz równolegle w serwisie Canal+ Online. Spoty mają docierać do grupy odbiorców z całej Polski, dając gwarancję wysokich zasięgów w ramach meczów Ligi Mistrzów UEFA.
Premiera produktu miała miejsce w minioną środę 14 sierpnia przy okazji meczu o Superpuchar Europy, rozgrywany pomiędzy Realem Madryt, a Atalantą Bergamo. Pierwszym reklamodawcą, który skorzystał z tej unikatowej formy był Orange - klient z portfolio Value Media.
Po raz pierwszy w rozgrywkach Ligi Mistrzów UEFA wystąpi 36 klubów, a każdy z nich rozegra osiem meczów z innym rywalem (cztery u siebie i cztery na wyjeździe). Najważniejszą ze zmian w Lidzie Mistrzów sezonu 2024/2025 będzie zastąpienie fazy grupowej fazą ligową (wg tzw. systemu szwajcarskiego, zaczerpniętego z rozgrywek szachowych), co zdaniem UEFA ma zapewnić jeszcze większą różnorodność meczów.
Dołącz do dyskusji: Reklama w czasie transmisji Ligi Mistrzów w Canal+. Nowy format