SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Growth Summer Days: zapraszamy na cykl darmowych webinarów dla osób odpowiadających za online marketing i UX produktów cyfrowych

14 lipca odbędzie się pierwszy webinar z cyklu Growth Summer Days dedykowany osobom szukającym innowacyjnych pomysłów i rozwiązań z zakresu web analityki i UX dla swoich produktów czy usług w digitalu. Inicjatywa organizowana jest przez agencję komunikacji digitalowej Artegence i firmę technologiczną Efigence, a wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ.

Spotkania skierowane są do branży – osób, które na co dzień pracują przy projektach dotyczących stron, portali czy sklepów internetowych oraz aplikacji mobilnych – ale także tych, którym tematyka web analityki czy UX jest po prostu bliska. Uczestnicy dowiedzą się m.in.:

- Jak generować wzrost sprzedaży online dzięki dobrze dopasowanej analityce i odpowiednio skrojonemu UX;

- Jak zwiększyć liczbę konwersji czy zaangażowania użytkowników;

- Jak tworzyć rozwiązania out of the box;

- Jakie są trendy w web analityce i UX oraz przyszłość tych obszarów.

Zapisz się na Growth Summer Days: https://artegence.com/growth-summer-days/  

Inicjatywa Growth Summer Days ma na celu zainspirować uczestników do konkretnych działań, dzięki którym to, za co odpowiadają, będzie unikatowe. Eksperci Artegence i Efigence chcą pokazać, jak pracują i czym się kierują, tworząc strony oraz aplikacje, które sprzedają i świetnie promują produkty czy usługi. Wziąć udział w spotkaniach mogą wszyscy, którzy są zainteresowani ich tematyką.  

Wakacyjny okres jest często idealnym momentem na poszerzanie wiedzy – w luźniejszej, letniej atmosferze. To też dobry czas na otworzenie się na nowe możliwości i nowe rozwiązania, co właśnie chcemy osiągnąć poprzez Growth Summer Days. Planujemy ukazać, w jaki sposób dotrzeć do swoich celów biznesowych dzięki odpowiednim narzędziom czy procesom z zakresu web analityki i UX. Serdecznie zapraszamy – Anna Moczulska, Senior Digital Analyst w Artegence.

Poprzez Growth Summer Days chcemy pokazać, jak marki mogą wykorzystać web analitykę i działania z obszaru user experience do zwiększenia konwersji, wzrostu zaangażowania użytkowników i nawiązania z nimi długotrwałej relacji. Zatem do wszystkiego, co finalnie przekłada się na sprzedaż online. Opowiemy, jak dziś, w 2022 roku, najlepiej rozpocząć i poprowadzić działania z tych obszarów. Zwrócimy uwagę na rzeczy, o których w codziennej pracy często nie pamiętamy, a które mogą przenieść nasze produkty i usługi cyfrowe daleko do przodu – dodaje Paweł Dunia, UX Director w Efigence.

Plan webinarów:

14 lipca 2022, godz. 11-11:30 – Czy w 2022 r. skuteczne śledzenie użytkowników na stronie jest w ogóle jeszcze możliwe?  

Anna Moczulska, Senior Digital Analyst w Artegence

28 lipca 2022, godz. 11-11:30 – Koncept UX – rakieta, która wzniesie Twoje działania na orbitę.

Paweł Dunia, UX Director w Efigence

11 sierpnia 2022, godz. 11-11:30 – Dlaczego GA4 to przyszłość analityki digitalowej?

Anna Moczulska, Senior Digital Analyst w Artegence    

25 sierpnia 2022, godz. 11-11:30 – Zmierz, zrozum użytkownika, zoptymalizuj i przede wszystkim... powtórz.  

Czyli, dlaczego UX musi być długofalowym procesem, a nie jednorazowym projektem.

Paweł Dunia, UX Director w Efigence

Czego się dowiesz z pierwszych dwóch webinarów:

Czy w 2022 r. skuteczne śledzenie użytkowników na stronie jest w ogóle jeszcze możliwe?  

- Jak poradzić sobie z coraz większą utratą danych i co ją powoduje.  

- Jak wdrożyć analitykę webową zgodnie z RODO.  

- Jak śledzić użytkownika poruszającego się między różnymi urządzeniami.  

- Dlaczego Google postanowiło wprowadzić nową wersję Google Analytics i do czego dąży technologiczny gigant.  

- Jak można śledzenie i zachowania użytkowników przekuć na większą liczbę klientów i wyższą sprzedaż.

Koncept UX – rakieta, która wyniesie Twoje działania na orbitę

- Co to jest koncept UX i dlaczego stał się on ulubionym narzędziem rozwojowym dla wielu brandów.

- Jak koncepty UX-owe mogą pomóc Ci odkrywać, wprowadzać i testować innowacje.

- Jak używać konceptów UX jako narzędzia w drodze do lepszej konwersji.

 W jaki sposób koncept UX pomoże Ci w staraniach o budżet na nowy projekt, w przekonaniu stakeholderów do Twoich pomysłów i w innych codziennych zmaganiach wewnątrz Twojej organizacji.

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ – uczestnicząc w nim, posiadacze certyfikatów otrzymują 2 punkty recertyfikacyjne. DIMAQ to międzynarodowy program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych. Więcej informacji dimaq.pl

Dlaczego spotkania z Artegence i Efigence?

Artegence jest jedną z największych i najdłużej funkcjonujących agencji komunikacji digitalowej w Polsce. Od 1995 roku projektuje rzeczywistości dla marek. W oparciu o kreację, design, strategię i najnowsze technologie buduje projekty, które w twórczy  
i skuteczny sposób komunikują oferty klientów agencji.

Efigence jest firmą technologiczną specjalizująca się w projektowaniu i wdrażaniu dedykowanych rozwiązań dla sektora finansowego. Od wielu lat współpracuje z największymi bankami w Polsce i zagranicą świadcząc usługi   z zakresu custom software developmentu, UX/UI i consultingu.   
 
Podczas Growth Summer Days dzielimy się naszym doświadczeniem i know-how, które od wielu lat zdobywamy, pracując dla największych, globalnych marek   i dostarczając autorskie rozwiązania z obszaru digital.