Grupa 4fun Media: wpływy wzrosły o 25 proc. - 4,3 mln zł zysku, dwa razy więcej z Bridge2fun
W trzech kwartałach br. Grupa 4fun Media zanotowała wzrost wpływów ze sprzedaży o 25 proc. do 32,53 mln zł oraz 4,32 mln zł zysku netto. Przychody z reklam telewizyjnych zwiększyły się o 20 proc., z reklam zewnętrznych - o 7 proc., a z agencji reklamowej Bridge2fun - o 112 proc.
Tylko w trzecim kwartale br. przychody sprzedażowe Grupy 4fun Media zwiększyły się w skali roku o 21 proc. do 9,88 mln zł, zysk EBITDA zwiększył się z 229 tys. zł do 1,64 mln zł, natomiast wynik netto - z 685 tys. zł straty do 844 tys. zł zysku
W segmencie reklam telewizyjnych firma osiągnęła w trzech kwartałach wzrost wpływów o 20 proc. do 17,73 mln zł (w samym trzecim kwartale - o 17 proc. do 5,21 mln zł). - Wzrost był możliwy zarówno dzięki utrzymaniu stabilnego poziomu oglądalności głównego kanału 4fun TV - należącego do jednego z trzech najchętniej oglądanych stacji muzycznych w kraju jak i poprawiającej się systematycznie oglądalności dwóch pozostałych kanałów nadawanych przez spółkę - uzasadnia firma w raporcie finansowym.
Według danych Nielsen Audience Measurement we wrześniu br. 4fun TV miała 0,12 proc. udziału w rynku oglądalności, 4fun Dance - 0,06 proc., a 4fun Gold Hits - 0,05 proc.
Ze sprzedaży reklam zewnętrznych (w tym segmencie ma spółkę Screen Network) Grupa 4fun Media zanotowała od stycznia do września br. 6,5 mln zł wpływów, o 7 proc. więcej niż rok wcześniej. Pod koniec października Screen Network zawarła umowę kupna spółki PRN Polska, zapłaci za nią maksymalnie 4,97 mln zł.
Z kolei agencja reklamowa Bridge2fun przyniosła w trzech kwartałach br. 5,3 mln zł przychodów sprzedażowych (wobec 2,5 mln zł rok wcześniej), natomiast w samym trzecim kwartale wzrosły one w skali roku o 36 proc. do 1,53 mln zł. Głównymi klientami Bridge2fun są T-Mobile Polska i Showmax.
Dołącz do dyskusji: Grupa 4fun Media: wpływy wzrosły o 25 proc. - 4,3 mln zł zysku, dwa razy więcej z Bridge2fun